Oberts al món!

Durant les festes de Sant Sebastià hem pogut gaudir d'un espectacle de so i llum a la façana de Cort. “Oberts al món” és un muntatge de gran format entorn al diàleg intercultural i la doble relació entre Palma i la resta del món, l’ésser humà i la naturalesa.

Aquesta és una idea fantàstica que s'està fent a diferents ciutats d'Europa que utilitza l'art per, de qualque manera, apropar els edificis i les institucions als ciutadans.

Aquí teniu un fragment de l'espectacle:



Què vos ha semblat? Vos ha agradat qualque cosa especialment?
I el títol de l'espectacle... què vos suggereix?

A més de sentir la música i el so de diferents instruments... N'hi ha que també estan representats visualment. Sabríeu dir quins instruments apareixen?

10 comentaris:

Joana Melià ha dit...

Impresionant! A mi m'ha agradat tot. Aquest any m'ho he perdut però si ho tornen a fer l'any que ve no m'ho pens perdre.
Gràcies per penjar les imatges.

Marc Garcia ha dit...

A jo m'agradat bastant.
És impresionant com ho han fet, sobretot els tambors i les mans que pareix que surten de la façana.

Carol ha dit...

Sí, eh?
A mi també em va impressionar molt el moment les mans picaven la façana com si fos un tambor.
Per cert, sortien instruments africans... i n'hi ha que els tenim a classe, t'chi has fixat?

Anònim ha dit...

Carol estas fent una feinada en el bloc i te donc les gracies per tots els vidios del bloc i les fotos.

Alex Almodovar Rapalo

Carol ha dit...

Gràcies Àlex,
Esper llegir-te per aquí sovint.
Fins aviat!

Mélani Quero ha dit...

Hola soc na melani i a jo m´ha encantat a més vaig anar alla i el vaig veure.

Anònim ha dit...

Jo vaig anar a veure sa fasana de l'ajuntament i va ser molt guapo.

MARGA

Carol ha dit...

Hola Mélani i Marga,
jo també ho vaig veure allà i en directe, al carrer, va ser fantàstic!

Anònim ha dit...

yo tambe vaig anar ha veure l'espectacle, va ser inpresionant.

sobretot cuan tocaben els tambors, cuan s'obrien les finestres...

pero tot hem va agradar.

Carol ha dit...

Hola Sandra,
em va agradar moltíssim tot el muntatge, l'any passat no l'havia vist i em va sobtar molt veure la façana de l'Ajuntament així.

Per cert, surtien tambors i també SHEKERÉS.

:)