Els simpàtics elefants

Què simpàtics els elefants, amb aquella cua... i la trompa!!! 
Res que pensant, pensant, he recordat una cançó molt divertida... imaginau: comprar un elefant!! Com a mascota planteja un gran dilema, on diantre el ficaré?? perquè a casa un hamster, sí... però UN ELEFANT?¿!!!


Aquí teniu una versió del Petit de Ca l'Eril



M'HE COMPRAT UN ELEFANT
ON EL POS SI ÉS TAN GRAN
A LA CUINA NO, NI EN EL REBEDOR
A L'ESCALA CAU
PERQUÈ ÉS UN BABAU

... Una altra cançó troba una solució al problema: al terrat!!

MIRAU BÉ ALLÀ DALT
LO QUE EN EL SOSTRE HI HA
ÉS UN GROS ANIMAL
QUE EN BICICLETA VA
ÉS UN ELEFANT
IDÒ QUE VOS PENSAU?
TÉ UNA CUA PER DARRERE
I UNA TROMPA PER DAVANT









 












Els infants de 1r cicle hem treballat un fragment del poema de Josep Carner, l'hem instrumentat i l'hem cantat. Aquí el teniu sencer:


SALUT I ALEGRIA
JO SOC L'ELEFANT
EL FORÇUT MÉS GRAN
QUE LA TERRA CRIA. 
PER PLANS I MUNTANYES
DUC AL MEU DAVANT
LA TROMPETA, DANSANT
ENTRE DUES BANYES

Camille Saint-Saëns també va voler incloure aquest gran animal en el seu Carnaval dels
animals. I com no, l'instrument més gran... el CONTRABAIX és l'encarregat de donar so a l'elefant.





I per acabar aquesta entrada una marxa d'elefants...!! La recordau?

 

2 comentaris:

Antònia ha dit...

Hi ha pel·lícules de dibuixos animats que són entranyables i que perduraran sempre, aquesta és una d'elles.

Carol ha dit...

Estic d'acord Antònia,
és de les meves favorites, juntament amb El rey león!!
I les dues tenen una banda sonora brutal!!
:)