Marató Solidari per Haití

Aquest dissabte, 30 de gener de 9 a 21h. fan una marató-concert per Haití a l'Esglèsia St. Antoniet de Palma (c/Sant Miquel).
Seran 12 hores de música de J.S.BACH per a violoncel amb el títol: BACH PER HAITÍ



... En aquest cas l'ajuda urgent és necessària a Haití. Però hi ha molta gent al món que ho passa malament i iniciatives d'aquest tipus són molt importants.

L'any 1985 M. Jackson i Lionel Richie feren una cançó memorable: We are the World. L'enregistraren un gran grup de músics molt coneguts que es va formar per a l'ocasió i s'anomenaren Usa for Africa (United Support of Artists for Africa) Els beneficis es destinaren a Etiòpia. Per cert... en coneixeu o reconeixeu a qualcun?


Barbra Streisand, Celine Dion, Jennifer Hudson o Kanye West estan entre els 75 cantants que recuperen, vint-i-cinc anys després, la cançó escrita per Michael Jackson i Lionel Ritchie , en aquest cas per recaptar fons per a Haití.
La cançó serà interpretada públicament per primera vegada el pròxim 12 de febrer, als Jocs Olímpics d'Hivern en Vancouver (Canadà).

15 comentaris:

Joan Marín ha dit...

M'encanta aquesta canço.

Alquimista ha dit...

hola sóc na Melissa i aquesta canço m'ancantat es molt xula.

Carol ha dit...

Hola Melissa trinity_lisi ;-)
Estic contenta... i m'encanta saber el que t'agrada.
Benvinguda, esper llegir-te per aquí!

Joan... ja ho sabia :)

Marc Garcia ha dit...

M'he quedat sense paraules.

Antònia ha dit...

Som de la mateixa opinió d'en Marc García, sempre em qued sense paraules quan escolt aquesta cançó, va ser una cooperació especial i que em va arribar al cor i encara hi és...

Joan Marín ha dit...

Ës de lo millor del món.

Carol ha dit...

Hola Marc, Antònia i Joan Marín,
estic d'acord, a mi se'm posa la pell de gallina quan l'escolt.
Hi ha alguns dels meus artistes preferits i m'encanta la manera en que cada un s'expressa i li dóna el seu estil a la cançó.

Joan Marín ha dit...

Pots posar algun repte sobre aquesta entrada.

Joan Marín ha dit...

?¿

Carol ha dit...

Uis, m'encanta! Ja n'havia pensat! Ens podries proposar qualcun? Segur que amb el que t'agrada "We are the world" se t'acud.

De la música de Bach per Haití... propòs que aconseguiu saber exactament que és. Difícil?
Està clar que és Bach, que és música per a ... què podria ser? ;-)

Marc Garcia ha dit...

A jo me'n sona algun de cantant però no se com es nomen

Carol ha dit...

Idò... Demanant s'arriba a Roma!

Marc Garcia ha dit...

Jo ja me'n sé de cantants apart de'n Michael Jackson i en Lionel Ritchie: Stevie Wonder, Tina Turner, Bruce Springsteen, Ray Charles, Kenny Rogers, Diane Ross, Paul Simon, Huey Lewis, Billy Joel, Dionne Warwick, Cindy Lauper, Steve Perry, Bob Dylan, Kenny Loggins, Al Jarreau, Willie Nelson, James Ingram, Daryl Hall i Kim Carnes.
També hi havia coros, i un d'ells era "The Jackson Five".

Carol ha dit...

Marc, molt bé!
Veig que has après a demanar i cercar per internet. Per cert, heu vist la nova versió que han cantat als Jocs Olímpics d'Hivern a Vancouver?
Aquí teniu el link:
http://www.youtube.com/watch?v=4GcIbZHTsOM
Heu conegut als artistes que hi surten?

Marc Garcia ha dit...

Algun...