Qui vol jugar a Simon diu?

A la fi teniu un joc al bloc de música.
Una companya, mestra de música del CP MIQUEL PORCEL me l'ha fet descobrir. Als seus alumnes els hi ha agradat molt i ja són uns experts!
Aquest joc demana estar molt atents, obrir bé els ulls i les orelles.
Simon té quatre colors, que s'encendran i t'aniran oferint una seqüència lluminosa i sonora. Ho has de repetir igual, clicant amb el ratolí sobre els colors que ell primer t'ha mostrat.
Cada vegada que faceu bé una sèrie, en farà una altra amb un so-color més i una mica més ràpid. Demana màxima concentració. Are you ready?

Simon made by Neave Games




A quin nivell has arribat?

15 comentaris:

Marrameua ha dit...

Hola Carol! Com estàs? :)
El Simon causa furor!! Estic per fer una competició a classe! :)

M'encanta el teu bloc també.
Ànim! Tenim milions de coses per compartir. :)

Una besada i bones festes.

Carol ha dit...

Ei Jero! Quina alegria!

Estic molt bé, final de trimestre intens, però genial!

Sí, ho he vist,el simon.. té als teus alumnes engrescats, no sabia que és podia arribar tan enfora!
Aquí començam... ja et contaré.

Gràcies i compartirem molt! Això no ha fet més que començar.
Besot, bones festes i bon concert!

Anònim ha dit...

em ari bat al nibel 6

jesus 2n

Anònim ha dit...

he aribat al nibell 9.
raul 2n

Anònim ha dit...

som Agusti Cesar Sergi de segon, em aribat al nivell 10.

Anònim ha dit...

FINS EL DEU

Anònim ha dit...

CAROL HA ARRIBAT FINS EL NIVELL 10




MARC.G

Joan Marín ha dit...

Carol he arribat fins el nivell 31 i ja hem feia peresa continuar. Però ho he fet a la pagina del Neave Games

Carol ha dit...

Molt bé! Començam...
És un joc ben exigent! És qüestió de pràctica i concentració. Veureu que de seguida millorau moltíssim!
Joan, quina passada, el 31 ja és un nivell complicadillu, ja ens contaràs com ho fas. Meam qui arriba?
Per cert, et propòs que ho facis al bloc i descansis fent altres activitats que hi ha per aquí. ;)

Joan Marín ha dit...

Oh. He baixat un nivell n' he fet 30. I ja ho he fet al bloc directament.

Carol ha dit...

Idò encara no hi ha ningú que arribi ni a la meitat, ens hauràs d'instruir una mica!

souki ha dit...

He arribat al nivell 25 i es molt xulo ho intentarè una altra vegada.

Soukaina (6è )

Pau Jordà ha dit...

En Marc i jo (que som en Pau) em arribat al nivell 15 (-_-)
Llastima

Pablo ha dit...

Jo he arribat fins al 20



Pablo(4t)

Carol ha dit...

Molt bé Pablo! Això va... ànim!
Bones festes