Quan somrius

Aquesta és la Nadala que preparam amb els infants de 2n cicle, forma part d'un recull editat al cd NADAL AMB RITME. Va ser composada per Josep Thió.

En parlen de la Nadala i d'altres també actuals a la web:
"Molts dels hits i cançons més populars de Sopa de Cabra van ser composats musicalment per Josep Thió. Cançons com L'Empordà, Podré tornar enrere, Mai trobaràs, El far del sud, El boig de la ciutat o Camins van ser composades per en Josep Thió juntament amb en Gerard Quintana, que és qui feia les lletres. A Thió li devem aquest himne de Nadal català, que va ser inclòs en el primer volum d’Altres cançons de Nadal, i va ser interpretada per un grapat de bons artistes del pop català"




L'artista que comença cantant la cançó ja el coneixem... mirau en Cris Juanico!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradat molt i crec que se es segon tros




Diae

Anònim ha dit...

m'encanta la canço.




TANIT4T

Anònim ha dit...

Me encanta aquesta canço es molt guapa.




Nair

Anònim ha dit...

Això és una passada!!!
Em vaig a dormir més tard, molt més tard... i com disfrut!!!!!!!!

Antònia

Anònim ha dit...

a mi l'estrofa que més m'agrada es la tercera la de: Es nadal al meu cor...

Carol ha dit...

Estic contenta que vos agradi!
A mí el que més m'agrada és el vers: ara que les fulles ballen danses al racó...
Per cert, pensau a signar els comentaris.