My favorite things

Pensant en el Nadal m'ha vengut al cap aquesta cançó My favourite things(les meves coses favorites)... segur que n'hi ha més d'un o una a qui les vacances, les festes, cantar i menjar li agraden moooolt.
Així que moltes de les coses que passen durant les festes de Nadal tenen part de coses favorites, no ho trobau?

En aquest anunci construeixen un cotxe amb la cançó.

Idò què tal si feim una nadala amb les nostres coses favorites...
1. Un concert a l'aire lliure és una de les meves, qui continua?

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Es impresionant!!No se com lo poden fer solament amb coses de menjar!!




Nerea 4t

Antònia ha dit...

Un 10 per a tu, per tot el que ens ofereixes i més...

CEIP Es Pont ha dit...

A mi m'agrada viatjar!
Laura

Anònim ha dit...

A mi m'encanta cap pela




Pablo (4t)

Anònim ha dit...

A mi m'agrada riure, estar contenta!`
I també m'agrada molt la teva idea.

Irene

Anònim ha dit...

Que guai que es aixo de es cotche.






Brissel4t

Anònim ha dit...

A mi m' agrada la música d' en Michael Jackson i els dibuixos japonesos (Naruto etc). (en Jordi de pràctiques).

Anònim ha dit...

Enrique 4t
A mi m'agrada els dibuixos de Jackie Chan i sa pel.licula que vaig veure de Cásper a l'escola d'ensurts.

Anònim ha dit...

M'agrada el futbol.
Souté.

Anònim ha dit...

M'agradaria cantar amb la flauta la canço de epo i tai tai e.

Jordi

Anònim ha dit...

M'agrada tocar sa flauta. Maysa

Anònim ha dit...

M'agrada llegir i també m'agrada sis pilotes. Kantoumé.

Anònim ha dit...

Hola soc en Francis m'agraden els capítols de Pokemon i els de Goku.

Anònim ha dit...

M'agrada els Simpson.Adrià Alsina.

Anònim ha dit...

M'agrada projectes,problemes. Jo li pos un deu amb tres fletxes i futbol.




Diae Eddine 4t

Anònim ha dit...

A mi m`agraden les disfresses de Naruto i les cançons de Michael Jackson com:Bad, Thriller i Beat it.



Alex Almodóvar Rapalo.

Anònim ha dit...

A mi m'agraden els comics de Haruto i els videos de Raruto de youtube.

Marc Morote

Anònim ha dit...

A mi m'agrada jugar a futbol.

Pau

Anònim ha dit...

A mi m'agrada molt la cançó de patito feo la serie ¿y ahora que?
I també la serie de patito feo.

Nair

Anònim ha dit...

A mi m'agrada cantar, ballar i escoltar musiques com al rei Tutup



Tanit4t

Anònim ha dit...

A mi m'encanta nadar.
A mi m'encanta la serie de Patito Feo.





Nerea 4t

Anònim ha dit...

A mi m'agrada el bloc de música.

Antònia

Anònim ha dit...

A jo també m'ha agrada ocean word, restes arqueologics i el basket.




Pablo (4t)

Carol ha dit...

M'encanta saber de les vostres coses favorites...
La nadala de les coses favorites del CP Es Pont està cuita i començam a sortir. Prest penjaré la lletra per a que famílies, ex-alumnes i mestres pogueu anar practicant abans de l'assaig de dia 10.

Joan Marín ha dit...

Simplement a mi m'agrada Egipte i Roma