My favorite things: lletra i acompanyament

Aquí teniu la lletra de la nadala que cantarem tota l'escola. Per a que pogueu fer unes bones cantades a casa vos pos també l'acompanyament... vius, que va ben ràpid!
Fixau-vos també en la segona vegada que diu ... Són petites coses que m’agraden molt , la part vermella és l'únic que canvia i va cap amunt!

Llibres de prínceps, princeses i monstres
Cans, lleons, moixos i cavalls amb rodes
Anar al cinema, a la platja o el bosc
... Són petites coses que m’agraden molt.

Festes i jocs amb amics i família
La carta als reis, regals i llepolies
Fer el betlem i l’arbre de Nadal
... Són petites coses que m’agraden molt.

SI ESTAM TRISTOS, SI ENS ENGANEN
QUAN ENS ENFADAM...
PODEM RECORDAR LES COSES FAVORITES
I ENS SENTIREM MOLT MILLOR.

Pujar-me a un arbre, jugar a la pilota
Els flocs de neu i com la pluja sona
Quedar a dormir a casa dels amics
... Són petites coses que m’agraden molt.

‘nar en bicicleta, nedar, les vacances
Els macarrons, el torró, les magranes
Cantar, ballar i posar-me tacons
... Són petites coses que m’agraden molt.

LLetra adaptada a partir de les coses favorites de l'alumnat i mestres. Adaptació: Gemma i Carol

L'acompanyament: