Quan somrius

Recordant una nadala que varen cantar fa uns anys... Na Cati proposa cantar-la tots.
Aquí teniu la versió original enregistrada per diferents artistes i també la nostra, anau preparant les veuetes!!





Ara que la nit s'ha fet més llarga
Ara que les fulles ballen danses al racó
Ara que els carrers estan de festa
Avui que la fred du tants records.

Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tant fort
Avui que no em fa falta veure't, ni tan sols parlar
Per saber que estàs al meu costat

És Nadal al meu cor
Quan somrius content de veure'm
Quan la nit es fa més freda
Quan t'abraces al meu cos
I les llums de colors
Mil·luminen nit i dia
Les encens amb el somriure
Quan em parles amb el cor.






Oooh!! quins records... ;-)

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ha estat molt agradable escoltar aquesta cançó.

La classe de quart.

Carol ha dit...

:)

Cati ha dit...

M'encanta sentir-vos!

Laura Seguí ha dit...

Oh! Sí, quins records!!

Laura Seguí ha dit...

Oh!! Sí, quins records!!!

Anònim ha dit...

Hola a mi mea agradat molt tornarla a escoltar aquesta canso per mi va ser el millor dia de la meva vida.

:)


ADEU


Belén Gamero Garcia

Anònim ha dit...

m'agrada molt aquesta canço perque es molt chula

eduardo puscasu de 4t