Teniu memòria musical?

... Teniu juguera? I memòria? Aquesta setmana posam a prova la nostra memòria musical.
Segur que coneixeu el Memory: un joc de cartes on s'han de trobar les parelles que hi ha amagades. S'han de destapar de 2 en 2 i convé fixar-se i recordar molt bé la posició de cada imatge...
Idò a aquest memory musical es tracta de fer el mateix, però el que s'ha de reconèixer i recordar són cançons. És una aplicació online i a vegades falla una mica, però no massa... esper que vos ho passeu molt bé!


Com vos ha anat?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

a jo m'ha anat molte be ho he fet tot pero no m'en record amb els moviments que ho he fet.

Antònia ha dit...

Una mica xungo, he aconseguit alguns i altres, on reconeixia la música, no s'han "obert". Llàstima

Carol ha dit...

Hola Sandra,
fantàstic! això és que vas bé de memòria i reconeixement...

Si vols jugar més vegades, és interessant, perquè les cançons van canviant.

Antonia,
quina pena que t'hagi fallat... si ho proves una altra vegada potser t'anirà millor :)

Gràcies!

Marc Garcia ha dit...

A jo m'ha anat bastant bé, el que pasa que alguna no m'en recordava.

Carol ha dit...

Què bé Marc... aquest joc, no és massa complicat i et fa passar una bona estona.

Anònim ha dit...

Hola jo sÓC ANKUSH aixa es poc dificil pero m'egradat molt i ami m'egradat un canço de aqi.

Anònim ha dit...

hola soc bubacarr a mi m'ha agradat aquest memori.

Carol ha dit...

Hola Ankush i Bubacarr,

teniu bona memòria, eh?

M'ha encantat veure-vos avui amb el vostre memori... ho he trobat molt divertit i a més he pogut comprovar que ja sabeu moltes coses!

Ankush, a quina cançó et refereixes?

Fins aviat!