My favorite things: Michael Jackson

Continuam amb el rei del pop!
Michael Jackson era el protagonista d'un spot on surtien molta gent al carrer que vestien i ballaven com ell. El millor moment... quan el nin balla el famós moonwalk i topa amb el seu ídol!
Per a l'anunci es va modificar la lletra de la cançó “You’re the Pepsi Generation”. La cançó és molt fàcil, segur que la coneixeu...




I encara un altre spot protagonitzat per M.J. Aquesta cançó també és fàcil, fàcil.


Les cançons utilitzades als spots són de les més conegudes... COM ES DIUEN?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quan jo era joveneta, els diumenges, en José María Iñigo feia un programa musical per la tele que no em perdia mai. Quasi sempre sortien els Jackson Five. Va ser aquí quan em vaig "enamorar" d'aquell infant que cantava i ballava com ningú, més tard no trobava sentit al que feia però reconec que ha estat un músic únic, d'aquells que deixen petjada per sempre.
M'agrada.


Antònia

Joan Marín ha dit...

Jo crec que la primera era: Billie Jean. lo que la lletra esta un poc canviada.
I la segona crec que es: Bad.

Carol ha dit...

T'hi has posat, eh? Benvingut, veig que coneixes bé la música de M. Jackson.
La lletra la canvien per a l'anunci de la campanya de pepsi generation.
Una curiositat: aquest anunci es va fer l'any 1984, el nin protagonista que topa amb en M. Jackson és Alfonso Ribeiro molt conegut pel seu paper de Carlton a la sèrie Príncipe de Bel-Air. Era el cosí del Príncep que feia l'actor i rapero Will Smith!