Un romanç: La donzella i el mariner

Un romanç té forma de poesia, es canta i va contant una història moltes vegades sorprenent.

Aquí teniu una
versió mallorquina d'aquest romanç, la lletra és molt semblant a la que cantam encara que la melodia és prou diferent.


A la vorera del mar
hi ha una donzella
que brodava un mocador
que és per la reina.

Quan el té a mig brodar
li mancà seda:
-Mariner, bon mariner,
que portau seda?

-De quin color la voleu:
blanca o vermella?
-Vermelleta la vull jo,
que és millor seda.

-Pujau, pujau dalt la nau,
triareu d'ella.
Mentre va mercadejant
la nau pren vela.

Nou Romancer. Àlbum: El lladre de les taronges

4 comentaris:

Antònia ha dit...

Així m'agrada, veure i, sobretot, escoltar coses noves al nostre blog. gràcies

Anònim ha dit...

M'AGRAT MOLT AQUEST BLOG PER QUE AIXI PUC SEBRE QUE FEIS DURAN EL CURS.

SOU UN COL.LEGI MARAVIJOS ESTIC MOLT PERO MOLT ORGULLOSA DE ANAR A AQUESTA ES COLA PERQUE TOTS SON COM UNA FAMILIA I T'HA AJUDEN EN TOT.

VOS ENYOR MOLT!!! DE VERES


GRACIES PER FER PROJECTES DE TREBALL.

ARANTXA EX-ALUMNA

Joan Marín ha dit...

Aquesta cançó m'encantaaaaaaaa !!

Carol ha dit...

Estic contenta...