Primer assaig de la coral

Ja hem començat la coral i, encara que som poques, ens ho hem passat molt bé... Tan bé que la setmana que ve tornam a veure, encara hi sou a temps si vos fa ganes.
Serà dijous 18 de 16.45 a 17.30 h.
I a petició de les cantaires aquí teniu algunes de les cançons que cantàrem:
1. TUMBAI, és una cançó ucraïnesa en forma de cànon.
No he trobat cap bona versió... però podeu clicar aquí per recordar-la una mica.

2. VOIS SUR TON CHEMIN forma part de la BSO de Les Choristes (en castellà: Los Chicos del Coro).


3. SWING LOW, SWEET CHARIOT, un espiritual negre amb moltes possibilitats, s'han fet infinitat de versions, aquí van unes quantes:







Swing low, sweet chariot
Coming for to carry me home,
Swing low, sweet chariot,
Coming for to carry me home.

I looked over Jordan, and what did I see
Coming for to carry me home?
A band of angels coming after me,
Coming for to carry me home.

6 comentaris:

Antònia ha dit...

Només reconesc la tercera cançó i sempre m'ha agradat.

Joana Melià ha dit...

M'agraden molt els espirituals negres. Jo us vaig sentir quan passava pel passadís i sonava molt bé.Enhorabona a les mares que s'han animat!
Joana Melià

Carol ha dit...

Gràcies Joana!

Miquel Alburquerque Marín ha dit...

Jo comentaré los Chicos del Coro m'he fixat en que fant bastantes vegades un canon i queda força be.^_^
La cançó es un poc rara dic de ritme i tipus. Mai he vist una cançó que es paregui a aquesta

Pau Jordà ha dit...

A mi m'agradat los chicos del coro i una que no se com es diu que es la 3r que le trobat amb mes ritme ;)

Carol ha dit...

Miquel,
a la cançó de los chicos del coro juguen amb el diàleg entre la primera i la segona veu i fins i tot hi ha algunes parts que pareixen imitacions... però no és un cànon.
De totes maneres et felicit per voler escoltar i entendre el que passa.

Pau,
estic cotenta que t'agradi. El 3r vídeo és una versió de l'espirital negre Swing Low

A continuar escoltant!