Música i cinema: The Jungle Book

... Seguim amb la música al cinema! Ara amb una cançó de The Jungle Book (El llibre de la Selva) que començam a treballar els infants de 2n cicle: I Wanna Be Like You (Vull ser com tu).

Coneixeu aquesta pel·lícula de Walt Disney?

Tot comença amb un atac del tigre Shere Kan a un poblat. En la fugida, en Mougli es perd a la selva i es queda sol. Ell creix entre animals i aprèn d'ells. La cançó I Wanna Be Like You forma part de la BSO de la pel·lícula.

La canta el rei Loui i curiosament, el cantant que el dobla, nomia Louis Prima!



Què vos ha semblat? Què és el que més vos ha agradat?

Si he de triar un moment... em quedaria amb en Baloo disfressat per apropar-se sense ser descobert i el diàleg que es marca amb el rei Loui imitant sons d'instruments (scat).

De fet, utilitza contínuament aquesta tècnica d'improvisació durant la cançó, quins instruments diríeu que imiten?

D'aquesta cançó se n'han fet moltíssimes versions pel seu swing, optimisme... fa ganes cantar-la, no trobau? Idò, aquí teniu una versió d'un grup que vos agrada a molts: The Jona's Brothers!



I WANNA BE LIKE YOU

Now I'm the king of the swingers
Oh, the jungle VIP
I've reached the top and had to stop
And that's what botherin' me
I wanna be a man, man cub
And stroll right into town
And be just like the other men
I'm tired of monkeyin' around!

Oh, oobee doo
I wanna be like you
I wanna walk like you
Talk like you, too
You'll see it's true
An ape like me
Can learn to be human too

Now don't try to kid me, man cub
I made a deal with you
What I desire is man's red fire
To make my dream come true
Give me the secret, man cub
Clue me what to do
Give me the power of man's red flower
So I can be like you

Oh, oobee doo...

11 comentaris:

Anònim ha dit...

1-M'ha semblat molt guai i molt ritmosa perque se monea era graciosa.
2-Es principi quan se monea li agafa d'es cap han Mouwli.
3-El cos i aquella bolla que tens a s'ha sala de musica que tens que tirar de una corda que esta nal costat d'en Lautaro i esta penjada.

Marc G

Anònim ha dit...

1Ma semblat molt be

2Sa segona

3Sa bateria i sa gitara



Diae

Antònia ha dit...

No sé apreciar molt bé la música, m'agrada més la versió de la pel·licula de dibuixos animats que és una de les meves favorites.

Anònim ha dit...

m'ha semblat no se com dir-ho m'ha gradat molt
aina de 5è

Anònim ha dit...

Estaria bè que posasis la canço i el ritme. Persert m' agradat molt la canço de la flauta i la guitarra.

Lluis 5è

Anònim ha dit...

No he entés el tercer video.
No m'ha convençut molt. La cançó a la que em referia abans era la del Japó.

Lluis 5è

Anònim ha dit...

M'agradat el video de la guitarra,trompeta,bateria i veu.Molt bo.

Eloy J. 5è

Carol ha dit...

Hola Eloy,
t'agrada la versió dels Jona's Brothers... és ben diferent, bastant més rockera.
A mi també m'agrada, encara que el swing i bon rotllo de la versió original m'encanta, disfrut d'escoltar-la una i altra vegada!
I ... la trompeta? ja t'hi has fixat bé?

Aina, benvinguda!

Luis,
què és el que no has entès del 3r vídeo, és el de Big? Has de passar un poc endavant el cursor i ho entendràs, pens.
Farem Shakura a classe, segur que trobam un moment.

Gràcies a tots/es per les vostres aportacions!
:)

Carol ha dit...

Ah! Luis,
mira de fer els comentaris a l'entrada/article del bloc que corresponguin:
Gràcies

Anònim ha dit...

a jo m'ha agradat tot i ha estat molt divertit.

tots els videos mm'han agradat(jonas...)

:) ;) =)

Carol ha dit...

Estic contenta!
:)